Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Josefine Petersson - 9 maj 2013 21:29

Fundera på att byta till blogg.se, för mobilappen till denna bloggen laggar sönder och bloggen har ett trist utseende.
Aja, having a good time on Öland anyway! Igår när vi kom hit åt vi sen kollade vi film, började åska mitt i allt också givetvis när älskling duschade så där låg jag och grät i min ensamhet. Ba såg hur de lös till, trodde de va filmen först men ne, sen hörde ja värsta mullret och lipade direkt..
Idag vaknade ja inte förrens 11, då hans pappa klippte gräset utanför fönstret. Vi gick upp en stund efter och åt sen chillade vi ute i de varma vädret! Vi gick en ganska lång runda enligt mig för de va sååå varmt, hade de sämsta skorna ever (converse) så fick ont som fan.. Men aja, fint är de här uppe!
Nu har vi ätit, kollat hockey och nu ska ja snart duscha, sen inta sängläge med godis och film. Mys! Idag har vi även 19 månader.
Imon ska vi till Kalmar, sen ska ja till stallet, hur de blir sen vet ja inte faktiskt. Ska iallafall till Växjö på lördag och shoppa lideee!
Gillar när de händer mycket i veckorna, när man har saker att göra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Josfine men går oftast under namnet ''Josse''! 17 år, rider, fotar, pojkvän och vänner består väl mitt liv utav kortfattat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards