Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Farliga crossar men snälla människor

Av Josefine Petersson - 24 april 2013 20:07

Idag när jag kom till stallet körde de crossar på ängen snett bakom gården. Tänkte inte på de mer förrens jag satt på häst ryggen och höll på att åka av haha! Inget allvarligt men red barbacka och hon flög åt alla håll och kanter, stegrade och gick ner i diket. Så tillslut hoppade jag av för ja ville inte att de skulle hända något. Kom efter ett bra tag förbi crossarna och de som stog där skrattade lite åt mig när ja skrek " fjantig häst " haha ;) gick och kollade om en runda var öppen vilket den inte var och när vi gick tillbaka så hade de börjat köra. Hon fjantade och fjantade och tillslut så stannade en av crossarna, tror de var en tjej som rider i min grupp i rismåla faktiskt, ser inte vem som är vem bakom hjälmarna men iallafall, blev så glad för personen gjorde så alla stannade och väntade på oss tills vi hade gått förbi, så himla snälla!! Så pratade jag lite med de som stog vid vägen sen för dom frågade hur de hade gått oså. Trevliga människor som har respekt för hästar tycker vi om! I stallet sen sopade jag lite och la på Nova och Petit deras täcke eftersom de regnade några droppar!
Cyklade hem i motvind och regn och nu ligger jag i sängen och käkar vit choklad från Scotland, Milky Bar<33333
Imon är de uppsats på nationella och de är lite nervöst.. Menmen! Slutar efter de så slutar vid halv 11, 11 typ!
Vi höres folket!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

new

Av Josefine Petersson - 19 maj 2013 22:43

peterssonjosefine.blogg.se

Av Josefine Petersson - 9 maj 2013 21:29

Fundera på att byta till blogg.se, för mobilappen till denna bloggen laggar sönder och bloggen har ett trist utseende. Aja, having a good time on Öland anyway! Igår när vi kom hit åt vi sen kollade vi film, började åska mitt i allt också givetvis n...

Av Josefine Petersson - 6 maj 2013 07:21

   

Av Josefine Petersson - 5 maj 2013 22:19

     

Av Josefine Petersson - 4 maj 2013 14:23

Okej igår skrev ja ett inlägg som inte sparades... Red iallafall Casper, en ny häst i stallet på samma övning som i måndags. Han såg svår ut de gångerna jag sett honom på lektion och de var han den första stunden på lektionen med. Sen hittade ja fle...

Presentation


Mitt namn är Josfine men går oftast under namnet ''Josse''! 17 år, rider, fotar, pojkvän och vänner består väl mitt liv utav kortfattat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards