Alla inlägg under mars 2013

Av Josefine Petersson - 27 mars 2013 06:37

Red Hilma i måndags som ni såg och igår var ja i skolan på utvecklingssamtal, sen var jag hos Felix.
Nu är de såhärva. Det har hänt en sak så ja tänker inte blogga på ett par dagar!

Av Josefine Petersson - 25 mars 2013 19:07

denna veckan vila min pärla! så behövde bara göra stallet idag och Malin hjälpte mig så tack till henne!

fotade henne när hon red också, blev en heldel bra bilder faktiskt :) ni ska få lite sneakpeak's sen får ni kika

in på hennes blogg. 

åkte till ridskolan och red Hilma och de gick väl bra? jag känner mig nöjd. vi red undan för skänklen i trav, galopperade en del och gjorde volter i galoppen allt utan stigbyglar, dock var det en lätt match för hon är så skön att sitta på haha! i slutet gjorde vi något så fruktansvärt jobbigt, kommer ha träningsverk i år! vi red lätt utan stigbyglar, sen satt vi ner två steg sen upp ett, satt ner två, upp ett.. sen STÅ upp två sitta ett osv. mina ben är möra kan ja lova er. 


videosarna emelie la ut är hemska haha. är inte nöjd alls faktiskt men jaja!


         



Av Josefine Petersson - 25 mars 2013 18:43

Här kommer dom efterlängtade videoklippen, världens bästa Josefine! / Emelie 


 
 
 
 

Av Josefine Petersson - 23 mars 2013 15:54

ska förmodligen lägga upp filmer från i fredags, så håll utkik 

Av Josefine Petersson - 23 mars 2013 12:27

I torsdags så var skolan helt okej..
Efter skolan gick jag till Emma och åkte med henne till stallet och gick med henne när hon red till risse 2,5 km i snöstorm! Det var inte så farligt faktiskt utan skönt att röra på sig! Sen så går de alltid fortare och är roligare när man har någon att prata med. Väl där var de hoppträning och det gick jättebra! Han hoppar förbannat bra den ponnyn och hans pilot är minst lika bra. Dom är verkligen ett team! Gick tillbaka och åkte hem vid halv 10 ungefär.
Igår så var skolan ok den med, ridningen var påsätt och vis inställd för hästarna hade rymt och kom tillbaka lagom till vi kom dit. Så vi hade sitsträning på de som inte hade rymt. Vi skulle först ha limmerick, hade vart kul för de var köhltjejerna på köhl hästen! Men vi fick byta till en ny ung häst vid namn Dahlia. Dock bara Hanna som red henne för hon blev trött så bästa Emelie fixade Zeloma åt mig och Felicia. Ja är inte nöjd för de gick fort och usch. Fick hoppa upp på henne igen och rida henne mer normalt även fast vi longerade. Ridläraren Ingrid longerade mig och Zeloma och då gick de bättre. Hon var nöjd iallafall och då är jag med de! Bästa ridläraren.
Åkte vidare till köhl där underbara Malin hade gjort hela stallet! Blev as glad för innan ja öppnade dörren till stallet så sa ja att ja inte orkade mocka och kom på att ja hade två boxar. Så var de redan fixat! Så de ända jag och Hanna behövde göra var att rida vilket vi gjorde i skogen. När vi kom tillbaka så släppte vi in och åkte hem!
Sen vidare till flerohopp där ja spenderade min natt och kom hem för en stund sen för han skulle spela match. Ska dit ikväll igen tror jag.

.

Av Josefine Petersson - 20 mars 2013 20:55

Through the sorrow, and the fights, don't you worry..
cause’ everything's gonna be alright..


 

Av Josefine Petersson - 20 mars 2013 18:43



min ponny är en bus minsann, men hon kan likagärna vara fin som tusan!

vet att min sits suger, men jag jobbar på de. 


     

             

Presentation


Mitt namn är Josfine men går oftast under namnet ''Josse''! 17 år, rider, fotar, pojkvän och vänner består väl mitt liv utav kortfattat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards