Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Josefine Petersson - 20 januari 2013 22:14

Ja bad update när jag är hos pojken, men ja prioritera tyvärr inte bloggen före honom. Vi har iallafall myst och varit ute endel i de fina vädret! Ikväll gick vi till hans mormor och morfar på en månupplyst väg, sååå mysigt! Men iallafall, igår så var ja lite arg, eller ja de hela började i fredags! Inte för ni vet vad de handlar om, men ja ångrar inte en sekund av mitt val ;)
Jag är med min pojkvän när jag kan och vill. Helgerna är vår tid, om båda kan! Vi ses aldrig i veckorna och ja de har ja redan sagt varför..
Men om båda vill göra annat, eller han vill göra annat eller jag, så gör vi ju de? Inte så att vi är tvingade till att vara med varandra bara för båda kan. Men jag och säkert många andra vill ju träffa sin kille/ tjej när de passar båda och särskilt när vi ses så lite som vi gör. Sen vet ja ju inte hur alla andra tänker om de, men ja har tid för både kompisar och killen. Impuls grejer funkar inte så bra för mig så som detta fallet var, jag gillar att planera så allt kan bli perfekt liksom, men detta passade inte så jätte bra. Aja nog om det..
Nu ska ja dejta kudden med min prinsessa, min fina hårboll alltså. Ska upp vid 6 för praktik vid 7! Får se om ja överlever, det märker ni ;)

Är förresten hundvakt åt Dalle& Otto. Otto är lätt min favvo, bilder får ni imon.. Om ja hinner med mitt späckade schema. Jobb till 2, stallet och rida en sväng och sen vidare till rismåla. Sen släppa in..
Puss

Presentation


Mitt namn är Josfine men går oftast under namnet ''Josse''! 17 år, rider, fotar, pojkvän och vänner består väl mitt liv utav kortfattat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards